4.3.03

Slavia - Příbram 3-1 ještě jednou

A ještě jednou diváci

Chodím na Strahov již několikátou sezónu, a myslel jsem si, že jsem již celkem otrlý. Za tu dobu jsem vystřídal několik sektorů nejen na hlavní tribuně. Zažil jsem kibicování důchodců, kterým bylo jasné už od první minuty že "hrajou na hovno" a že "ten rozhodčí je uplacenej od soupeře", zažil jsem i rvačky navzájem mezi slávistickejma rowdies. Ovšem můj včerejší zážitek je opět něco nového. První poločas byl v pohodě, ovšem na začátku druhého začalo pršet a to mělo za důsledek přesun diváků. Naneštěstí si vedle mě sedl chlap který smrděl, nejsem žádná slečinka, něco snesu, ale tohle byl fakt smrad na druhou, smrdělo mu z huby, když promluvil, a smrděl jako když šlápne do hovna a vůbec... Prostě hrůza. Nakonec jsem to nevydržel a musel si odsednout.

Ale co, stejně jsme první...

SLAVIA

Žádné komentáře: