25.6.04

Půlroční Kuka?

Slavia do toho!!!

Takže je tu opět krátká informace o Pavlu Kukovi. Vedení mu dnes nabídlo půlroční smlouvu! Jsem osobně zvědav, jak se k tomu jako velý slávista postaví. Již první reakce, která proběhla internetem, byla odmítavá. Ani se nedivím...

Tomáš Došek...
...zřejmě nakonec opravdu zadarmo odejde. Do druhé německé ligy, trénuje prý s Mnichovem 1860.

Jediná avizovaná posila se kterou Slavia dosud jedná, maďar Tokolli, má prý již podobné představy o finančním ohodnecení jako naše vedení.

No, mám-li být upřímný, očekávaná nová sezóna je pro mě plná rozporů. Minulé léto jsem byl nabuzen slušnými výkony, chodilo se na Rudu Skácela, Adauta i Vachyho. Po podzimu jsem byl nabuzen příchodem Csaplára a hlavně Kolouška! Po této sezóně, kdy na nás zbylo trapné čtvrté místo, kdy je Kolouch absolutně mimo hru, kdy se vedení zdráhá obnovit smlouvu jednomu z posledních klubistů, Kukovi. No, jsem opravdu zvědavý. Dokáže Gedeon Kolouška nahradit? Může se z Fořta a Adauta stát hvězdný útok? Uvidíme první srpnovou neděli až začne liga.

Nový stadion snad bude otevřen za 481 dní.

Žádné komentáře: