26.7.04

Černá sobota

Slavia do toho!!!

Jak hrajeme
zde

Tak po celkem optimistickém pátku přišla černá sobota. Na několika webech Leška otevřeně potvrdil, že Slavia má ekonomické potíže a nízké cash-flow. Z toho důvodu přišlo minimum posil (Holeňák) a spusta hráčů odešla. Jak jsem již zmiňoval: Slavia-peníze, to bude sousloví, které budeme slýchat asi stále častěji. Je někdy až k neuvěření, co všechno třeba projde sparťanům. Černé stavby, prapodivné výsledky atd. Nechci aby to vypadalo, že jsem nějaký slávistický uplakánek. Jenom mi to všechno nějak dochází. Myslím, že naše vedení pracuje dobře. A hlavně mi připadá že čestně. Doufám, že se ukáže hlavně na hřišti kde je naše síla. Protože v poslední době to byli hlavně hráči, kdo mě nejvíde zklamával svými výkony. (I když výkony v přípravě moc optimismu nedávají...)

Nový stadion za 450 dnů.


Žádné komentáře: