17.8.04

Slavia - Liberec

Slavia do toho!!!

Jak hrajeme
zde

Konečně začala sezóna i pro mě. Po témeř čtvrt roce jsem se dostal na Strahov. Dorazil jsem s půlhodinovým zpožděním, abych měl čas se rozhlédnout. První co mě zaujalo byl Poločas "zdarma". Ne že by se nějak významně obsahově změnil, ale potěšilo to. Druhá věc byly předzápasové dresy. Příjemná bílá barva s červenobílým logem. Další věcí byly otočné reklamní panely. Cena klobásy se nezměnila, stále 30 Kč, ale zlepšila se významně kvalita podávaného materiálu.



Návštěva byla 2380 diváků

Zápas začal po půl páté a projevilo se to hlavně na návštěvnosti, byla to hodně mizerná návštěva. Snad to bude za čtrnáct dní lepší. V prvním poločase začalo naše trápení s koncovkou. Naši se dostávali k velkému vápnu, ale nezakončovali. Kopali jsme nějaké rohy, ale za chvíli se hra v podstatě srovnala. Zdálo se mi, že Slovan byl v zakončování akcí nebezpečnější. Latka jednou vykopával z brankové čáry. Uklidnění přinesl až přímý kop zahrávaný Lumírem těsně před koncem poločasu. K zakončení se dostal právě Latka a vsítil na jedna - nula.

Druhý poločas byl jen pokračováním prvního. Zoufalé hledání střelce, snadno ztracené míče, špatně rozehrávané kopy. Řekl bych, že jsme utrpěli vítězství, ale tři body jsou doma.

1-0


V tabulce je zatím první Brno, které má bodů šest.

Nový stadion za 428 dnů.



Žádné komentáře: