22.11.04

Slavia - Blšany

Sezona 2004

Na sobotní zápas proti Blešanům jsem vypravil krátce po obědě. Chvíli jsem zvažoval jestli auto nebo tramvaj, nakonec zvítězila přirozená lenost. Ve dvě jsem měl sraz s kámošem před stadionem. Na Seifrtce jsem zaparkoval úplně v pohodě. Krátce na to jsem zjistil, že jsem zapoměl doma peněženku. Lístek stál na krytou tribunu 80 korun.
Počasí bylo zimní, teplota těsně nad nulou, chvíli sníh chvíli sluníčko. Již při rozcvičení bylo znát, že hřiště se každou chvíli změní v oraniště.
Na výběr místa mám poslední dobou smůlu, tentokrát se z okolosedících vyklubali fanoušci Blšan.
Zahajovací sestava byla totožná jako ta z druhého poločasu proti Příbrami. Tedy místo Lukáše Doška (ten seděl kousek od nás na tribuně) nastoupil mladý Švec.
Za Blšany nasoupili z bývalých hráčů jen Zelenka a Müller. Zachariáš zřejmě na základě nějaké dohody proti Slavii nehrál. Soupeř měl v prvním poločase několik velkých šancí. Naše šance průběžně spalovali Adauto s Vlčkem. První gól si daly Blšany samy, když jejich obránce v tísni před Vlčkem srazil míč do brány. Velice hezké byly neefektivní průniky Carlose a Vlčka.
V druhém poločase na nás vlítli, ale naštěstí jejich zakončování bylo velice bídné. Nám se otevírala šance pro protiútoky, které Standa Vlček zakončoval a Carlos s Adautem spalovali. Díky tomu se z Vlčka stal opět muž zápasu.Velmi se líbil Švec, rozste z něj velká hvězda a osobnost, tak doufejme, že svůj obrovský talent nějak nezmaří.
Před tímto zápasem přišel na přestup do Slavie Ir Paul Munster, kterého hned Csapi otestoval, střídal Adauta. Ovšem zřejmě byl nakažen naší střeleckou nemohocnoustí, když těsně před koncem minul práznou branku. Nebo to bylo tím mizerným terénem.
Po zápase rychle domů do tepla...
V pondělí budeme hostit Baník. Poslední dva zápasy byly dramaticky rozdílné. minulou sezónu (před rokem na podzim) jsme prohráli 1-2 a na jaře téhož roku jsme vyhráli 7-0! Baníku to v posledních zápasech vůbec nejde. Naposledy vyhráli v 7.kole! A od té doby jen tři body za plichty. Slávistům zdá se že roste forma, tak snad to vydrží.

Slavia do toho!!!

Žádné komentáře: