4.12.04

A Libe a libe a liberec

Sezona 2004


Poslední podzimní zápas jsem sledoval v TV. Nepohodlně usazen na židli a nervózně okusující si nehty jsem záviděl Liborkovi, který se na zápas vypravil osobně.

V základní setavě se objevil místo Rychlíka Zbončák. Zápas jsme zahájili velkým tlakem, již asi po pěti minutách nevyužil postupně Piták, Vlček, Sedláček a Latka v rámci jedné akce možnost vsítit do prázdné brány. Postupně se ale do tlaku dostával Liberec, a vytěžil z ní gól. V prvním poločase se hrál krásný fotbal.
Na začátku druhého poločasu jsme vlítli na liberecký tým, ovšem vyrovnání přišlo těsně po vystřídání Sedláčka Kukou. Gedeon přesně našel Vlčka, a ten se nemýlil. Škoda. že jsme nevyužili následný tlak. Liberec postupně přebral opět iniciativu a bylo mi jasné, že jestli někdo neudělá školáckou chybu, zápas skončí plichtou.
Nejslabším článkem se dnes stal asi Černoch, tolik hrubic jsem u něj už dlouho neviděl.
S výsledkem jsem spokojenej, bod ze hřiště Liberce je jistě úspěch. Prodloužili jsme serii neprohraných zápasů na pět.

(DWWWW)

Nastal podzim a můžeme konečně začít spekulovat o tom, kdo odejde a kdo by třeba mohl Slavii posílit.

Žádné komentáře: