2.3.05

Po Olomouci

Sezona 2004

Takže v sobotu opět začala liga, mohl jsem i já začít trpět. A pořádně.

Na Strahov přijela Olomouc. Jeden z aspirantů na poháry. V naší sestavě byla největší změna v bráně, jako jednička se představil Matúš. V obraně se představili Bejbl a Holeňák se Švecem napravo místo Lukáše Doška a zleva Zbončák, záloha Piták, Gedeon, Latka a Sedláček a V útoku Fořt a Standa Vlček.Po standardní situaci, kterou zahrával Sedy, si Olomouc dala vlastní gól. Tesně před půlí stihli po naší teči vyrovnat, ovšem v následující minutě zvýšil gólem přes hlavu Standa Vlček. Po poločase z úniku zase Olomouc srovnala. Pak přišlo důležité střídání, kdy Kuka šel za Fořta. V dalších pár minutách se díky Kukovi zahrávala penalta, Holeňák zvýšil na 3-2. Nejzajímavější střídání přišlo těsně před koncem, kdy Sedláčka nahradil Koloušek! V závěru ještě nahradil Vlčka Adauto a zápas skončil vítězně.

Nejslabším článkem se mi jevil ale Matúš, snad se do toho dostane.

Sobotní televizní zápas v Brně byl odložen, jsem docela rád, jedu na hory a neměl jsem se kde dívat.

Žádné komentáře: