17.4.05

derby

Sezona 2004/2005

Tak to máme za sebou. V derby jsme nepropadli ani neuspěli.
csaplár to nakonec neustál a byl vyměněn za karla jarolíma. To přineslo určité oživení a změny v sestavě. Chodím na derby vždycky velmi nervózní, na ty strahovské zvláště. To že je kolem mě nezvykle mnoho fanoušků soupeře mě zneklidňuje a vlastně se ani moc nebavím. Vždy si přeju abysme vyhrávali abych se jim mohl vysmívat, ale většinou je to naopak.
Stejně jako na minulé derby na Letné jsem vzal s sebou synka, ovšem tentokrát současně se svojí přítelkyní, byla to jejich první schůzka. Nebyl jsem si jistý zda je derby to nejsprávnější místo, ale někdy se to prostě stát muselo.
Stejně jako na podzim i nyní přišli na řadu slzy, a to brzy. Jarolím trošku překopal sestavu. Vlčka posunul do zálohy, na pitákovo místo, toho přesadil na druhou stranu zálohy, kde celkem uspěšně společně se švecem přehrával poborského. Střed pak ovládal gedeon se mladým švecem, Vedle fořta se do útoku postavil kuka. Do obrany se pak vrátil došek s latkou, kapitán bejbl a nakonec zbončák.
Slzy přišly ve dvacáté minutě, kdy po chybě pitáka dorážel brány poborský. Fakt tyhle chvíle nesnáším. Navíc to bylo ve chvíli, kdy jsme měli jasně více ze hry. Nádherná točená pitákova střela je těsně minula branku... Nedáš, dostaneš. Je však ctí tohodle týmu, že se nesesypal. gedeon hrál úžasně, stejně švec, ale jasně tam chyběl někdo kdo tu hru tvoří, třeba koloušek. Takhle se do zálohy posunul i zbončák a hráli jsme na tříčlennou obranu. Po poločase jsme v tlaku pokračovali, ale sparťani odpovídali nebezpečnými protiútoky, už když jsem se obával, že si opět v derby nezakřičím gól, trefil se pět minut před koncem piták! Tohle bylo derby od kterého jsem očekával nejmíň ze všech předchozích, takže bod má cenu zlata i když v tabulce nás může srazit až na šesté místo a teplice nás můžou trhnout až na osm bodů (I když máme pořád zápas k dobru, což ale nemusí nic znamenat).

Žádné komentáře: