4.4.05

Zemřel papež

Sezona 2004/2005

V noci na neděli zemřel papež Karol Wojtyla. Musím říct, že jsem ho měl mnohem raději jako člověka než jako papeže. Jeho role byla v našich zemích v devadesátých a především v osmdesátých letech velmi významná. Ke komu by se měl člověk v těžké situaci obracet než-li k význámné duchovní autoritě, kterou Karol určitě byl. Jeho role v římskokatolické církvi mi ovšem byla velmi nepříjemná, hlavně proto, že nejsem katolík. Jsem spíše teista (opak ateisty) a jsem přesvědčen, že právě papež posunul svoji církev o mnoho let vzad.
Nicméně je mi ho líto a byl jsem se za něj poklonit u Jezulátka.

Další fotbalové věci se děly o víkendu. Vyjmu jen dvě z nich: Sparta prohrála v Příbrami a Teplice porazily Brno. V tuto chvíli ztrácíme 4 body na LM a máme zápas k dobru.

Žádné komentáře: