22.5.05

druhé místo nechceme

Sezona 2004/2005

Druhé místo nechceme. Dlouhou dobu jsem se bál, že z tohoto zápasu nebudu mít vůbec nic. za a kvůli práci jsem musel být v plzni a za b kvůli televizi nova a jejímu televiznímu přenosu. Nakonec jsem vlastně měl snad radši v tý plzni zůstat. Hnal jsem se jak blázen abych stihl druhý poločas. Už ve chvíli kdy jsem na strahov dorazil, mi bylo divné jestli se vůbec nějaký zápas vůbec hraje, parkoviště poloprázné, mna stadionu je ticho... Vyřešení této záhady jsem viděl v okamžiku kdy jsem na ten stadion vešel, stav 0-0 po prvním poločase a ubohých 1500 diváků. Naneštěstí se na skóre nic nezměnilo a hra slavie dostala další tragický rozměr. Díky zranění a nemoci nebyli na lávce koluch, zbončák ani švec, v základu nastoupili rychlík a hrdlička, kuka střídal na celý druhý poločas, carlos dřel, břevno i tyč dunělo, ale k ničemu nevedlo. Naštěstí ve večerním zápase teplice prohrály doma s libercem a my jsme se dostali omylem na druhé místo a máme vše ve svých rukách. Další díl této tragédie se odehraje už ve středu na strahově proti zlínu a půjde o poslední domácí zápas pavla kuky.

Žádné komentáře: