22.8.05

jablonec plus

Před mojí letošní premierou na strahově jsem věřil, že to slavie dokáž, totiž zlomit nepříjemnou serii s jabloncem.

K zápasu jsem odjížděl tentokrát z žatce, kde jsem byl na slavnostech chmele. Po příjezdu na strahov jsem zjistil příjemné překvapení, kterým byly klobásy zdarma. Usadil jsem se na své nové místo na hlavní tribuně a mohlo se začít.

Jarolím nechal odpočívat několik klíčových hráčů základní sestavy, jako pitáka, zbončáka nebo latku. Povolal z béčka zapomenutého mateje krajčíka a kapitána gedeona, který je po nemoci nahradil na jeho postu holeňák. A mohlo se začít.

Ovšem, ještě než jsem se rozkoukal a směnil s bratránkem lupeny na anderlech, slavia dostala gól. Po standardní situaci. Z další akce ve čtvrté minutě dostali druhý. Takový nástup nepamatuji. Očekával jsem hrubý debakl. Jablonec se ale naštěstí spokojil s bráněním náskoku a jarolím musel začít s mícháním v sestavě, ještě ve dvacáté minutě šel na hřiště piták. Po přestávce střídal pešíra (ten se stále ještě moc nepředvedl) za latku a okolo šedesáté ještě poslal do hry hrdličku. Ovšem skóre bylo stále 0-2. Obrat nastal až okolo osmdesáté minuty, kdy po centru jarolíme skóroval právě krajčík. Vzápětí se trefil piták a když už jsem se smiřoval s další jabloneckou remízou, trefil se nádherným hlavičkovým lobem švento. Během jedenácti minut se skóre otočilo a tři body zůstali doma.

slavia - jablonec 3:2 (0:2)

kozáčik - kováč (27. piták), zábojník, holeňák (46. latka), hubáček - krajčík, suchý, jarolím, švento - vlček, pešír (54. hrdlička)

Góly: 76. krajčík, 82. piták, 87. švento - 1. šenkeřík, 4. nesvadba

3.273 diváci

Po tomto školení se již můžeme otočit ke středě a doufat, že i tento zápas bude mít šťasný konec. Je to o jednom vstřeleném gólu, čistém kontě a 90 minutách štěstí...

Žádné komentáře: