9.12.04

Nejistota

Sezona 2004

Zdá se mi, že krize ve Slavii dosahuje vrcholu. Doufám, že se to vyřeší co nejdříve. Prosakují informace, že by mělo být hotovo již do pátku. Jenže to také může být velká tragedie.

Na jaře může Slavia budovat tým s dalšími posilami a stavět stadion, nebo taky nemusí mít NIC. Dohraje sezónu z juniory z béčka, příští rok spadne do druhé ligy, a když jí nezruší po konkurzu, bude tam hodně dlouho.

Zkopíroval jsem kus rozhovoru s Csapim

Nebere vám to i osobně chuť do práce pro Slavii?
Jako že bych s tím seknul? Dneska ráno jsem chodil po svém ranči u Liberce a bylo mi ze všeho blbě. Fakt fyzicky blbě. A napadalo mě to také. Jenže... Řeknu vám to pohádkově: ve Slavii jde o souboj dobra a zla, a to se nevzdává. A teď filozoficky: dostal jsem šanci, která přijde jednou za 50 let. Slavie má velký potenciál. Je tady výborný tým a další hráči, třeba Adam Petrouš a Štajner, mohou přijít. Kopne se do země a vyroste krásný stadion. Jen když někdo na druhé straně otevře peněženku.

No právě... Nebolí vám srovnání například s konkurenční Spartou?
Kdo ví, za rok to třeba může být naopak. Tvrdím, že z bídy a hladu přicházejí největší úspěchy. Máte vyprahlou prérii, pak přijde obrovský liják a všechno najednou vyraší.

Neutěšujete se tímto podobenstvím?
Ujišťuji vás, že všichni, já i hráči, uděláme maximum, aby se vše vyřešilo. Vím, že se hráčům vůbec nechce odcházet, když nebudou muset. Spolehněte se, že už teď konkurence uvažuje: Nebude 12 až 15 kvalitních hráčů na trhu zadarmo? To Slavia nesmí dopustit, všechno budování by bylo k ničem.

Včera deklasoval Lyon Spartu 5-0 a v televizi byl další trenér, který Slavii trénoval: Hřebík. Po dlouhé době jsem slyšel taky pozitivní slova na adresu Slavie: Český fotbal nesmí nechat Slavii padnout.

Slavia do toho!

Žádné komentáře: